søndag 30. november 2008

Airlie beach

Akkurat no befinne eg meg paa Airlie beach i Whitsundays. Her har vi vore sia onsdag og det er kjempe deilig med sol og avslapping. Sete paa eit hostel no aa skrive, har 5min igjen av min 2dollars time.. so maa skrive litt fort ja:) Vi bada kvar dag fordi det er so varmt, men vi maa bade i ein lagoon og ikkje i vattnet for der finst det stingers. Naaken smaa dyr som ein kan bli lamme av visst dei stikke, skummelt ja.

Paa tysdag skal vi paa ein 3dagers segletur:D gleda meg veldig, daa skal vi dykke og kose oss paa dekk. Naar vi kjeme tilbake reise vi soerover til Fraser Island. Meir oppdatering seinare.

Kos og klem. Grattis med dagen PAPPA, eg ringe deg seinare - naar det er dag med dykk:) tihi

Klem fraa favoritt barnet:D hehe - Ingvild

1 kommentar:

Anonym sa...

DU KAN NO TRU DE!!!

Kos dokke^^ <3