onsdag 19. november 2008

Kangaroo christmas

Ja, då er julehandlinga i full gång. Eg og Hildegunn var på DFO, direct factory outlet, idag og handla litt julegåver:) Har over halvparten igjen men det er begynt å bli knapp tid med shopping igjen, sidan vi skal reise til Whitsundays på mandag eller tysdag. Og då blir det mest feriering.

Sia eg ikkje har tilbringt det siste halve året med dåkke der heime, so er det litt vanskelig å vete kba dåkke ønska dåkke. Men visst det er nokon som har spesielle ønsker, er det berre å kommentere det her. Elles trur eg at allje blir fornøgde med det dei får, håpa ihvertfall det (det er jo frå Australia DAH!) Tihi:) GLA I DÅKKE

PS: Kengruane e so glade i meg:)


klemm, Ingvild:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tsh, eg veit eg blir gla for de eg får av deg uansett!:)

Anonym sa...

oh my god you are so beautiful!! I think I'm in love with you!