tirsdag 25. november 2008

ØNSKELISTE

Ja no nærmar det seg jul og det er vel på tida å leggje ut Ønskeliste sia eg reise til Whitsundays i mårra, og blir der ihvertfall over ei veke, å då ekje det lenge før eg pakka kofferten å reise heim (eg har faktisk begynt å prøve pakke).

INGVILDs ØNSKELISTE Jula 08

  • Koss høretelefona
  • sko-stativ (til fine sko, til å ha i kottet)
  • Vest i fjuskpels
  • Støvletta (lave, kvardagslige, svarte)
  • Bok: Influence av Mary-kate og Ashley Olsen (kan kjøpast på Amazone.co.uk)
  • Gåvekort på H&M
  • Toppar (singeletta og tskjoter)
  • Smykker og armeband
  • Cardigan (strikka)

Men eg blir seff glad for alt:) Untatt pynteting; ting som eg kan pyte med rundt i rommet/huset/hybelen.. det ekje nåke å samle på for meg (men untak at det er veldig kult og du veit eg kejme til å like det):D hehe


NB! Eg har funne ut at det er 7.5 tima mellom landing og take-off i London, på heimreisa. Det betyr: Seightseeing! Eg og Hildegunn har allerede planlagt at vi (og dei hine norske jentene vi reise ilag med) skal ta taxi til London sentrum og hoppe på fyrste og beste røde doble-decker og få med oss Buckingham palace, London Bridge og Big ben:D Eg ser berre gatene med litt snøv og slaps, og alle julelysa som skinne. Eg gleda meg til heimreise.

Ingen kommentarer: