fredag 5. desember 2008

Going to Hervey Bay

Ja daa er eg tilbake fraa ein heilt fantastisk segletur! 3dagare med sol, snorkling, dykking, turgaaing og segling! Heilt nydelig, har berre lyst tilbake. Sia eg sete paa eit hostel saa blir det litt vanskelig aa leggje ut bilete, men det faa berre vere.

Tenkte eg berre skulle oppdatere litt saa alle veit kor eg befinne meg i verden. Ikveld hoppar vi paa ein Greyhound buss og reise soer til Hervey Bay og soeve der ein natt foer vi reise med baat ut til Freser Island der vi skal kjoere bil sjoelve (paa stranda) og kampe paa sanden blandt Fluge og digoes.. kan bli spennande! hehe:)

Vi feira faktisk 1.advent foer vi reiste paa segleturen. Med ein leiter som stearin lys ogsaa laerte vi adventsongen til svenskane. So stemninga var god. Det raraste var kanskje at det var ihvertfal29grader og vi satt ved poolen (Lagoonen paa Airlie beach).

Elles er alt supert!:) 10 daga til heimreise.. jeiks, det er litt spesielt. Men det blir godt aa kome heime til alle kjaere:)

STOOOOR KLEM FRAA EI BRUN INGVILD (ja faktisk) :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

gleda deg vel til å kome heim til kalde Norge no da:) hehe
har snakka me Merve, http://www.norway.org.tr/visas/embassy+visas/business/bes%C3%B8ksvisum.htm om besøks visum:) sia du e so vanskli å få tak i på msn tenkte eg å prøve her;)

klem Ivrine!:D

Anonym sa...

Åh hei:) Ja, hakje hatt tilgang til internett. Må sta å prate med ho ja:) Takk for at du har prøvd å hjelpe ho:)

Anonym sa...

ja, eg tenkte meg at de va de:) har prøvd so godt eg kan;)